cykelväg vid fotbollsplanen

är så frustrerad på vissa och jag kan inte riktigt släppa de. skitjobbigt, i know. men de går bara inte. ältar och ältar men kommer fan inte fram till något alls. får hoppas på att allt kommer fram och att de blir några bitchfighter haha, tjejer kan vara så sjuka..

stannade till på mammas jobb ett tag innan jag åkte till matte, de regnade så jävligt. jeeeeeeeeesus christ va kidsen va dryga haha, och va dom kollade på mina öron, shit! aldrig små hål elr :(

nu sitter jag på mattes rum och kollar på tyra banks show och lyssnar på winnerbäck. matte sover ://

skola på måndag och de känns helt okej, har saknat lite folk och jag lääääängtar så jag dör efter att få racka ettorna, och nollningen, damn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0