off the walls

ja hoppade från trappräcket, rätt ner i snön som gick upp till låren. behövdes lite wild n crazy och dessutom va snön för orörd, för fin liksom.

nu äter ja hallon o pluggar, men de går inge bra. jag blir arg o frustrerad på massa andra grejer som är helt jävla off the walls liksom, fattar inte.
blir

arg

alva hade sönder min kamera i 5 minuter sen funkade den igen. aldrig mer säger jag bara. eh, nått annat kul? jag har ångest för ja tror jag kommer sakna att vara blond sen. tror ni? kmr de bli åt helvete?
ja är arg för att andra tänker som jag, vill ha egna tankar som är bara mina. allt blir bättre då, funkar då. out of my head, typ. jävla psycobrud, haha




Kommentarer
Postat av: Alexandra

blir nog fint med ny färg, denna är dock också fin tjejen!! ((:

2010-02-23 @ 20:45:54
URL: http://irving.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0