sockerkick

åkte till skolan glad men trött och hängig. kastade i mig allt som hade med socker att göra och skrev nationella provet i matte A, men va fortfarande hängig. på bussen hem, då jävlar. skrattade så jag grät åt migsjälv när alla andra (hanin jocke robin marcus elin julia) höjde ett ögonbryn åt mitt håll och sa att alla på bussen hatade mig. ehhh jocke fick en impulsidé på centralen o drog med oss på 11n åt fel håll, (bäckby typ) exakt innan bussen åkte insåg han att de inte fanns några sittplatser och att de va ett helt dagis på bussen. då blev jag o robin avputtade lika fort som vi blev på-puttade lol. sen försvann sockerkicken och jag blev lite småsur.

de är jag fortfarande. jag hade planer, som inte kommer bli som dom ska. smått ledsen :/ får se hure blir

w/e, de är lov nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0