God morgon kompisar! (10:53!!)

åhhhh de är så skönt att sova. de enda dåliga med de är när man drömmer nått, vaknar typ 30 sekunder, hinner memorera drömmen och somnar om. de betyder att man kommer ihåg drömmen när man vaknar igen på riktigt. åhh jobbigt. vaknat sådär efter en dröm minst 5 gånger inatt. drömt sjuka grejer, mest läskiga och obehagliga. drömde att mitt hår hade fått blonda fläckar och sjuuuk utväxt. i drömmen bestämde jag mig för o fixa de tillbaka till blond. hemsk tanke, älskar de såhär. inte alls utseendesfixerad, de jobbigaste just nu är hurvida min hårfärg kommer förändras.. hahahaha asså i wish it was! ._.

eh, har ett svagt minne av att jag och jocke planerade stan runt 13 idag.. ofta ett? de är fan snart ju. får sätta igång nu, ovärt o ligga här och ordspy random tankar. har vart vääldigt mycke sånt nu senaste veckan typ, sorry för de :/


såhär vill jag aldrig mer se ut. håret är gult, verkligen. bra vänner som sa nått, maddafakkas </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0