Write the person you love on your hand day! ♥

Skrivpersonenduälskarpåhandendagen. har man gått med i facebookgruppen finns det ingen återvändo! tog med mig bläckpenna i väskan, jag tänkte fan inte va den enda haha. Men ah, fick med några påre och de va mysigt och vi va gulliga och kära osv. sen nu, halvtimma sen, kollar jag i spegeln. och yes, tror ni inte på fan att jag har sutit och lutat huvudet i handen. numera heter det Write the person you love on your chin day!

slutade 5,5 timmar senare än jag brukar idag. känns inte så okej. kom hem, sov tre timmar och vaknar klockan 8. helvete. lätt de kommer va att somna inatt. kanske inte gör så mycke, måste göra matteläxa.

eh, känner att ja måste sluta tycka illa om folk haha. ska börja försöka tycka om alla, onödigt o gå och ogilla folk man inte borde ha nått emot egentligen? bara jobbigt för mig. onödig energi lol. jävlar va glad o trevlig ja ska bli. ingen mer häxa här inte. waow

och krya till bella också, saknar henne. hon är söt, sjuk och har sexiga händer har jag hört haha (L)


sexi mamas, typ

Kommentarer
Postat av: fia

sv: aww tack! mycket bättre nu än när de var blont ju :D

Föressten, haru lust att kanske träffas någon dag på lovet? :)

2010-03-30 @ 22:32:01
URL: http://fiaahaokej.blogg.se/
Postat av: Fia

Hör av dig näru kan då haha?

2010-03-30 @ 22:47:54
URL: http://fiaahaokej.blogg.se/
Postat av: Bella

hahahahah naw <3 ah de sista är fan sant hahah puss:*

2010-03-31 @ 11:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0