Fel fel fel, mer fel

Skrev ett jättelångt inlägg men sen tog jag bort de. Det kändes jättebra när jag började men när jag va klar stämde inget och det vara bara fel och jobbigt stämplat över hela texten.
Börjar om och säger att det inte har hänt så speciellt mycket idag. Jag har varit skitklantig och spillt grejer, slagit i bord och snubblat på sladdar. Ingen lyckodag alltså. Blir upplockad om nån timme och sen bär det av hemåt. Har inte varit hemma sen i fredags men nu känner jag att det är väl på tiden. Imorgon kommer det folk och klär ut sig till mig ju, och jag har ett svagt minne av att mitt rum inte va så perfekt städat som det borde varit när jag åkte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0