Pappa-söndag

Blev upplockad av Viola och co. och sen mot stan. Blev peppad, Mattias klippte sig och sen åt vi buffe på Hong kong. Sjukt mätt, kul att skriva det i matdagboken haha. Sen var det bowling på schemat men så blev det inte. Åkte hem till dom istället och spelade spel och ritade en fars dag-teckning till pappis. De är mer värt med teckningar av en 17årig dotter känns de som :D Sen hem och visa teckningen för pappa haha, han fick typ ett ton choklad också, jätteglad blev han. Älskar min pappis, bästa pappan på jorden <3

Nu har jag jobbat ihop lite pengar så jag kommer till skolan denhär veckan också, och är mitt uppe i att städa mitt rum.

Vanlig söndag ni vet. Nu ska jag plugga tror jag. Make Leffe proud liksom!


Kommentarer
Postat av: pappa

Jättefin teckning !!!

2010-11-17 @ 19:50:27
URL: http://biffigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0