Lista?

Alva kom ner till mig och såg helt förtvivlad ut.
Jag frågade hur det var fatt och fick svaret att hon var tvungen att hålla på med mitt hår.
Verkligen inte mig emot! Och nu har jag inget att göra medans,
så jag tänkte att en liten listan kanske skulle vara lagom kul att titta lite på.




5 favoritprogram:
1. Skins
2. How i met your mother
3. Big Bang Theory
4. Vakna med the voice (haha)
5. Off the map

5 saker jag gjorde igår:
1. Pussade på Matte
2. Tittade på tv
3. Åt för mycket chips
4. Såg Harry Potter och den flammande bägaren
5. Var lite ledsen

5 saker jag ska göra idag:
1. Göra te
2. Städa lite
3. Låta Alva locka mitt hår
4. Kolla alla 200 nya tumblrinlägg
5. Sova med mitt nya underbara fina täcke <3

5 saker jag ser fram emot:
1. Sommarlovet
2. Peace and love
3. Imorgon
4. Frukosten imorgon med Farmors nybakta bröd!
5. Kanarieöarnaaaaa

5 favoritrestauranger:
1. Pacifico, London!
2. Valentino Pizzeria haha
3. Mongoliska nånting på stan!
4. Spago (rip <//3)
5. Skolmatsalen, ELLER?

5 saker på min önskelista:
1. Alla skönhetsprodukter, salvor etc. etc. etc på jorden med cocosnöt-doft
2. Pengar
3. Fetaste övertalningsförmågan /alt. kunna påverka allas vilja
4. Ljusare och längre hår
5. Konstant glädje och lycka


Kommentarer
Postat av: jonna

aaaaaaaaaaaaaw valles<3

2011-04-24 @ 01:11:19
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

coconut är verkligen en underbar doft på krämer!



/anna

nystartad webshop

snygga egendesignade linnen tshirts tygkassar och posters

www.avanna.se

2011-04-24 @ 17:58:42
URL: http://pyttis.blogg.se/
Postat av: bror duvet jag äger

LORENZO > Valentino !?!?!?!

2011-04-25 @ 17:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0