Best week, ever




Var så superglad och pepp idag när jag kom till skolan, men nu i efterhand kan det nog tänkas att det mest var nervositet och förnekelse. Efter mattelektionen sjönk humöret som en väldigt stor sten och herre gud va jobbigt allt blev. Veckans planer som gick ut på att ligga i solen hemma och läsa ut Arn tills på fredag blev i stort sätt atombombade utav den nya planen - stressläsa Arn i pauserna jag får lov att ta i matematikplugget, som jag nu måste dränka mig i tills på torsdag. Nationella provet i matte C gick visst inte så bra som jag tyckte att det gjorde. 

Resten av dagen spände jag ögonlocken för att de inte skulle bli sådär jobbigt blöta som de annars så ofta blir. Som pricken över nått jävla i missade jag också en läkartid som gick ut på att de till så mina blodkärl sköter sig som de ska. 350 kronor får jag minsann betala för uteblivet besök och imorgon måste jag ringa och prata med nån som antagligen kommer skälla på mig för att jag inte dök upp. "Jag glömde, det är mänskligt, skärp dig vafan."

Nu ska jag sova.

Kommentarer
Postat av: hanin

åh <333333333333333333333

älskar dig <333333333333333

2011-05-24 @ 14:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0